محدودکردن دسترسی به تنظیمات مرورگرها
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

محدودکردن دسترسی به تنظیمات مرورگرExplorer



تنظیمات مختلفی از پنجره Options در مرورگر اینترنت‌اکسپلورر قابل تغییر است؛ اما تعدادی از کاربران چندان تمایلی به نمایش تمام این تنظیمات ندارند و برخی دیگر نیز قصد دارند با اعمال محدودیت در این بخش، دسترسی افراد غیرمجاز به این تنظیمات را کنترل و مسدود کنند.

اگر شما هم به هر دلیل می‌خواهید دسترسی به این تنظیمات را محدود کنید، می‌توانید با استفاده از ترفند زیر، هریک از تب‌های موجود در پنجره Internet Options در مرورگر اینترنت‌اکسپلورر نسخه 9 را که قصد داشته باشید از دید کاربران مخفی کنید......



8 راه غیر متعارف برای دسترسی به Gmail
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

8 راه غیر متعارف برای دسترسی به Gmail

 

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی به دلیل سرعت پایین اینترنت خود زیاد با آن برخورد میکنند استفاده از سیستم ایمیل Gmail است؛ به طوریکه به دلیل تکنولوژی های به کار رفته در Gmail لود صفحات آن با سرعت بسیار کندی صورت میگیرد و یا اصلأ گاهی پیغام های خطایی نظیر 502 (temporary) نمایش داده میشود. اما شما برای دسترسی به Inbox خود در Gmail راه های دیگری نیز دارید! راه هایی که به وسیله آنها میتوانید به Gmail با سرعتی بسیار بالاتر دسترسی پیدا کنید. در این ترفند به معرفی 8 راه غیر متعارف برای دسترسی به سرویس Gmail میپردازیم.

بدین منظور شما میتوانید از هر یک از 8 آدرس مخصوص زیر به دلخواه استفاده نمایید.
هر صفحه دارای ویژگی های



نحوه ساخت کانکشن پرتابل درمحیط ویندوز
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

نحوه ساخت یک کانکشن پرتابل در محیط ویندوز

 

همان‌‌طور که می‌‌دانید در محیط ویندوز برای اتصال به یک شبکه خاص نظیر اینترنت، بایستی یک کانکشن (Connection) ساخت و از طریق آن به شبکه مورد نظر متصل شد. هنگامی که شما کانکشن را توسط ویندوز می‌‌سازید، کانکشن در قسمت Network Connections قابل دسترسی است. حال فرض کنید می‌‌خواهید این کانکشن را کپی کرده و در یک کامپیوتر دیگر استفاده کنید. چنین چیزی امکان‌‌پذیر نخواهد بود. چاره این کار، ساخت یک کانکشن پرتابل (Portable) یا قابل‌‌حمل است. به طوری که بتوان آن را کپی کرد و در هر محلی استفاده نمود. در این ترفند به معرفی نحوه ساخت یک کانکشن پرتابل در محیط ویندوز XP، ویستا و 7 خواهیم پرداخت.

 

برای این کار:....



ترفندهای جیمیل مخصوص حرفه ای ها
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 


در سال 2004 میلادی، جیمیل تعریف تازه‌ای از سرویس ایمیل تحت وب را مطرح کرد، سرویس پست‌الکترونیکی مبتنی بر وبی که ظاهری ساده، سبک و دوست داشتنی داشت و با آن یک گیگا بایت فضای مجانی، جواب دندان شکنی به تمامی رقبا داده بود.

 

حال، فضای این سرویس ایمیل، ده برابر شده و توانسته میلیون‌ها نفر از سراسر جهان را به سمت خود جلب نماید. حتی اگر هر روز هم از جیمیل استفاده می‌کنید، هنوز برخی از جوانب امر بر شما پوشیده است و بسیاری به ترفندهای استفاده از این سرویس پستی آشنایی کافی ندارند. به کمک این ده ترفند قادر خواهید بود تا به یک کاربر حرفه‌ای جیمیل بدل شوید.